1.
|
Etap pierwszy:
Na naszym pierwszym spotkaniu przede wszystkim wsłuchujemy się w potrzeby i marzenia Klienta. Jego zadowolenie to przecież cel naszej pracy. Oprócz wytycznych programowych Klienta zbieramy niezbędne materiały, czyli rzuty, plany i inne ważne dane dotyczące inwestycji.
|
|
2.
|
Etap drugi:
Po spotkaniu wykonujemy inwentaryzację architektoniczno-fotograficzną i rozpoczynamy proces tworzenia kilku wersji układów funkcjonalnych przestrzeni Klienta, aż do uzyskania Jego ostatecznej akceptacji.
|
|
3.
|
Etap trzeci:
Po uzyskaniu akceptacji układu funkcjonalnego, przechodzimy do kompletowania palety próbek materiałów, które chcemy zastosować w projekcie Klienta.
Jest to czas na pracę koncepcyjną nad stylistyką wnętrza oraz nad podstawowymi kolorami, które będą tworzyć niepowtarzalną przestrzeń naszego Inwestora. Z przyjemności podpowiadamy naszym Klientom rozwiązania i prowadzimy przez trudną sztukę wyboru.
|
|
4.
|
Etap czwarty:
Czas na konkrety i emocje! Przechodzimy tutaj do części najbardziej lubianej przez naszych Klientów, czyli do prezentacji projektu architektoniczno-budowlanego oraz do projektów wnętrz i mebli. Ten etap pozwala Naszym Klientom zobaczyć na własne oczy jak będzie wyglądać Ich wymarzona przestrzeń. Przenieśliśmy marzenia na papier! Jesteśmy już o krok od realizacji.
Dokładamy najwyższą staranność do wykonywanych projektów, by ułatwić Klientom wizualizację oraz wytłumaczyć proponowane rozwiązania i ewentualnie nanieść korekty.
|
|
5.
|
Etap piąty:
To czas i miejsce poświęcone dla branżystów. Projekty poszczególnych etapów inwestycji (elektryka, projekty wodno-kanalizacyjne, klimatyzacja, wentylacja, sufity, ściany, posadzki.)
Tutaj też dołączamy projekty wszystkich detali architektonicznych mebli i specyfikację materiałową.
|
|
6.
|
Etap szósty:
Przechodzimy od planów do rzeczywistości! Zaczynamy budowę!
W tym miejscu proponujemy rozwiązanie współpracy na zasadzie nadzoru inwestorskiego lub zastępczego. Wybór należy do naszego Klienta.
Możemy wspomagać Inwestora kontrolą stanu prac i zgodności z dokumentacją techniczną lub w całości przejąć obowiązki Klienta.
|
|